Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Secret - Mooron 5

Masuk kali entah dah berapa kalilah aku dengar dia nyanyi lagu 'secret' sambil melenggokkan kepalanya pelan-pelan dan memetik ibu jari. Farah yang yang sedang makan berhenti mengunyah. Teleng kepalanya melihat Daniel menyanyi. Farouk yang sedang menggunakan internet senyum malu alah memandang wajah adiknya yang selamba melagukan 'secret' dari Mooron 5. Hafal pulak tu liriknya.
Hand phone dalam genggaman dipegang erat sambil mulutnya mengajuk lagu secret.
" Adikkk....cukuppp. Cukup. Akak tak tahan tengok muka adik poyo cam tu," Farah menjerit dan menyeringai.

Sebenarnya apa yang syok sangat dengan lagu ni ???
Ermphh...tu dia. Lagu jazz rupanya. Patut pun melodinya sedap didengar. Tapi bila aku teliti lagi lagu ni, tak berapa nak sedap lah maksudnya. Tapi budak kecik tak tau maksudnya apa kan ??
Sudah kerja....... macam mana aku nak cakap dengan Daniel supaya jangan menyanyi lagu ni. lagi ......
                 
                 
Walau pun aku suka tengok ' The Voice ' ( pasal jurinya yang cute dan handsome - Adam Levine ), lagunya yang lain aku tak minat. Sebab kebanyakan videonya menjurus kepada sex yang 18XX pun kadang segan nak tengok. Aduhhh......macam mana nak beritahu Daniel ni yer ??        
Eishh....nampaknya memang aku yang jadi moron.

                                       
Dungu, maksud mooron, secret lagu lucah, jazz, melodi indah tapi lucah.
                 

6 comments:

  1. wah mantep sekali sobat
    lagu yg aku sukai
    terima kasih sudah berbagi

    ReplyDelete
  2. Maron 5 mmg BAHAYA.. say NO!! :)

    ReplyDelete
  3. pakai broadband xleh dengar laa pulak video tu huhu

    ReplyDelete
  4. hehehe biasa la tu lagu mat salleh nak double meaning....

    ReplyDelete
  5. memang payah nak suruh berhenti tu
    nak kena sogok dia dengan lagu lain yang lebih mengancam

    ReplyDelete
  6. hehe..betul tu vidnya byk menjurus kpd 18xx

    ReplyDelete