Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Macam betul je..

Macam betul je...
Sebenarnya saya terima link ni di mesej di watsup, wechat, dah berkali-kali. Tapi saya abaikan.
Hinggalah hari ini seorang kenalan saya menghantar link yang sama kepada saya barulah saya klik
ke link tersebut. Tengok-tengok macam cara paid survey / atau senang kata web ini sedang mengumpul
bakal-bakal surveyor yang bakal diberikan kerja online bila dah cukup bilangan mereka nanti.



Oleh kerana register is free, saya pun ok jer. Saya nak tengok dia jadi macam mana dan betul ke
boleh withdraw bila dah cukup amountnya. Fikir yang positif je - saya terus register. Kalau tak,mana
nak tau betul tidaknya apa yang web ni kata. :-)

Saya saja hantar kat watsup/fb link tersebut . Saya buat lepas maghrib hari ni dan ini hasilnya :-
           
                               
Income pada 8pm hari ni


Income pada 9.14pm hari ni.

Saya rasa nak ketawa, bukan kerana seronok tapi rasa perkara ini lucu. Jenuh saya klik
sekeliling web mencari
apa kerja yang saya kena buat tapi tak ada KECUALI PROMOTE LINK. Biar betul....

No comments:

Post a Comment