Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AFA Cellmaxx


Berbagai jenis stemcell berada di pasaran sekarang. Semuanya berpaksikan kepada kecantikkan kulit yang menjadi kegilaan permintaan semasa dan juga pemuliharaan kesihatan. Persaingan ini mencetuskan pencarian dan penemuan terbaru sains tentang pemakanan ajaib alaf baru - AFA ( Aphanizomenon Flos Aqua )

                                                       
penyembuhan semula jadi, aktifkan semula tulang sum-sum, stem cel dewasa, stem cell induk, revolusi kesihatan terkini, stem cel sebagai rawatan terkini, oligosacchride, cellmaxx,afa cellmaxx,testimoni cellmaxx, kesan cellmaxx, cellmaxx murah,stem cell,stem cell induk, stem cell dewasa

Apa itu AFA ?

superfood AFA, Cellmaxx, ubat mati pucuk, kencing manis,darah tinggi, sakit jantung, gout, alergic,ubat superpower,murah,hebat,berkesan

CELLMAXX merupakan produk kesihatan yang pertama di dunia dalam bentuk
serbuk pra campuran ekstrak Aphanizomenon Flos Aqua (AFA), Oligosaccharide
dan buah Pic. Ianya mampu diserap oleh tubuh manusia sehingga 95% dan mengandungi
lebih dari 50 jenis vitamin, mineral, klorofil, asid amino, asid lemak perlu dan pelbagai
enzim penting yang tidak dapat diperolehi secara menyeluruh dari produk-produk
kesihatan lain di pasaran.

CellMaxx adalah makanan pelbagai fungsi yang diciptakan dari Alga Hijau Biru dari
 spesies ( Aphanizomenon Flos Aquea ) yang terhasil dari Hulu Tasik Klamath, Oregon
di Amerika Syarikat. Jika spirulina terhasil di permukaan tasik, lumut AFA pula terhasil dan
hidup segar di dasar tasik dan muncul di permukaan tasik pada waktu tengahari. Justeru
ia lebih bebas pencemaran. Superfood unik ini mengandungi Polisakarida, Phycocyanin,
Klorofil, L-seletchin ligand, Vitamin, Trace Mineral, Beta Carotene, Asid Amino dan
 Phenylethlamine  ( PEA ). Sebatian ini bertanggung jawab untuk meningkatkan dan
 menyokong sistem imun manusia.

Penyelidikan baru menunjukkan Blue Green Algae ( Aphanizomenon Flos Aquae )
bertindak sebagai badan sokongan sistem semulajadi oleh sel-sel stem yang beredar
untuk membantu menyembuhkan, menjana semua dan memperbaiki diri sendiri secara
semulajadi. Formula khas bioaktifnya membantu memetabolismekan protein serta mampu
menghapuskan sisa toksik malah amat membantu sistem pertahanan badan dalam
menentang pembentukan-pembentukan patologi, yis, kulat dan virus.

AFA Cellmaxx mampu mengalakkan penghasilan stem cell dewasa dan Natural Killer
 ( NK Cell ) dalam tubuh manusia secara semulajadi serta menyembuhkan pelbagai jenis
 penyakit seperti strok, kerosakan hati, buah pinggang, diabetes,penyakit jantung, arthiritis,
darah tinggi, kanser, lukemia, kemurungan, sawan, gout dan lain-lain.

Pengambilan AFA secara berterusan mampu menggalakkan penghasilan Natural Killer
 ( NK ) sebanyak 40% dari dalam darah ke tisu-tisu dan sekaligus membunuh
sel-sel kanser secara semulajadi.

Orang kata gambar dan testimoni boleh direka. Betul. Tapi pengalaman aku sendiri
memasarkan AFA Cellmaxx memberikan dimensi yang berbeza yang tidak pernah
aku rasai sebelum ini. Testimoni terbaru yang aku sendiri lihat adalah seawal 7 minit
selepas pengambilan 1 sachet  Cellmaxx. Memang amat memberangsangkan.

Sebenarnya sudah 3 hari aku bergerak memasarkan Cellmaxx. Betul ke AFA ini sehebat
yang diwar-warkan? Aku hubungi rakan-rakan networking yang dahulu dan mereka setuju
berjumpa. Kami bertemu di restoran Ali Nas Rawang 2. 4 tahun tak berjumpa kecuali
bertanya kabar melalui FB dan talipon. Aku koyakan 2 sachet untuk mereka berdua.
Suffian dan Radzi tengok muka aku dengan wajah serba salah bila aku suruh makan.

" Tuang ajalah ke dalam mulut, perasa peach je pun. Bukan rasa ubat periuk.
 Sedap dan manis buah. Gagah-gagah cengini tak kan makan ubat takut bang.."
Aku perli mereka berdua.

Nak bagus letak di bawah lidah , enzim dan memberan mukus di situ mencernakan
supplement yang kita makan terus ke kapilari darah dan menjadikan ia lebih cepat diserap
oleh tubuh.  Mereka tak beli pun AFA Cellmaxx malam tu tapi berjanji menghubungi
aku dalam minggu ini juga. Aku ok je, yang penting kerja aku dah buat.
Tapi esoknya dalam pukul  9 pagi, aku terima mesej di handphone.

" Salam Lyn, memang hebat kesan makanan tu. Walau pun saya hanya makan
1 sachet tapi alhamdulilah pagi ni bangun rasa segar dan tak ada rasa sengal-sengal
badan lagi. Kalau boleh sediakan nutrien facts di pampletnya. Saya dah buat keputusan
untuk serang habis-habisan dan promosikan pada geng-geng saya yang lain.
Produk memang bagus. Rugi kalau saya tak ambik peluang Lyn, "

Aku gelak membaca. Aku talipon Radzi tanya apa kesan 1 sachet yang dia makan,
dia pun memberikan respon yang serupa.
                                       
                                           

Aku teruskan appoinment yang berikutnya menemui mak cik aku di Kajang.
 Umurnya 68 tahun , beratnya hampir 80 kg tapi aktif dengan jualan stokin Vkern.
Seorang yang independent, aktif dan sangat aktif berjual. Up line dia perhati aku bercakap
ke atas ke bawah, macam boring je gitu.  Nasib baik mak cik aku bukan yang jenis jumud.
Fikirannya sentiasa terbuka dengan idea baru. Dia kata apa salahnya kita cuba produk
baru. Dia sendiri ambik 1 sachet, kemam bawah lidah dan kami sambung berborak.
7 minit selepas itu dia mula tersenyum,

" Lyn urat kat lulut cik dah mula rasa berdenyut, kaki cik dah mula rasa ringan sekarang ni."
Dia bangun berdiri depan aku dan berjalan mundar mandir dengan selamba.
Amboi, bisik aku di dalam hati. Pertemuan berakhir dengan mak cik aku membeli 2
kotak dengan menjadi ahli Ruby. Kembara aku mencari testimoni sendiri membuat aku
meredah jem untuk sampai ke Subang Jaya, seorang kenalan yang aku kenali 4 tahun
 sudah sewaktu kami menghadiri kursus di Sg. Way. Dia menyambut aku di rumahnya
 USJ 6/6G dengan jemput-jemput nestumnya yang masih panas dan sedap.

Aku tak cerita pun pasal plan pemasaran. Aku cuma cerita pasal AFA dan menunjukkan
 testimoni-testimoni yang tersimpan di watsup aku dan dihantar oleh pengguna AFA sendiri.
 Zana seorang yang aktif dalam group Alpha Lipid. Jenuh dia memujuk aku join tapi aku tak
 juga join tapi dia mesra menerima kedatangan aku. Macam biasa aku bagi 1 sachet saja
 pada Zana bila dia mengadu susah untuk solat kerana lututnya sakit. Waktu aku tinggalkan
 8pm semalam tiada apa-apa reaksi sepontan yang berlaku tapi dia mendaftar sebagai ahli
dan membayar harga 2  kotak Cellmaxx. Pagi tadi jam 8.05am talipon aku menerima mesej.
 " Alhamdulilah Lyn, kaki dan lutut saya dah rasa sangat selesa bila saya solat semalam
dan rasa selesa tu berterusan hingga ke pagi. Betis dah tak bengkak dan lutut saya
dah boleh dibengkokkan." Ceria mesej Zana hari ni. Aku terkedu.
Betul-betul ajaib Cellmaxx ni.

Pagi tadi di PPR Sg Besi, sewaktu aku and the gang memberikan penerangan kepada
Ismail dan kawan-kawannya di gerai tomyam di situ, aku perasan ada seorang lelaki yang
tak mau langsung mendengar cerita AFA Cellmaxx ni. Dahinya berkerut dan dia asyik
 sibuk pegang dada.  Aku dengar Ismail berbisik kat telinga Jalil, " dia sakit dada,
tengah menahan sakitlah tu. Dia tak percaya supplement-supplement ni, ambik ubat hospital je."
Jalil buat muka bodoh. Dia capai 1 sachet ,koyakkan dan terus sua sachet tu ke muka
Onn. Aku perhatikan Onn tak sempat buat muka serba salah atau bagi renungan maut
pada Jalil, dia terus capai dan tuang ke mulut. Kami biarkan dia dan teruskan perbincangan
 tapi 30 minit selepas itu dia mula duduk tegak, menarik nafas dalam-dalam 2, 3 kali
 dan melepaskan semula di hadapan kami. Onn mula senyum.

Kami berhenti bercakap dan melihat kelakuannya. Aku memang tak berharap
 dia tersampuk atau meroyan kat situ. Aku perhati jam di tangan baru pukul
11.30am. Wan pandang muka aku, aku pandang muka Wan, suspen menanti reaksi yang
seterusnya.Tiba-tiba Onn bangun, berdiri tegak dan mendepangkan tangan dan
menghayunnya ke depan kebelakang seperti membuat senaman. Dia membuat senaman
 itu beberapa kali di hadapan kami.

" Dada aku dah tak sakit lagi ooi, " dia bersuara kuat sambil tersengih.
Mail yang lebih teruja. Dia yang lebih tercengang. " Kau tak bohong kami kan Onn ? "
Onn hanya geleng kepala dan tunjuk signal good pada kami. Tiba-tiba salah seorang
kawan Mail datang menghampiri, dia tarik Jalil jauh sikit dari situ. Otak aku dah mula
tangkap soalan yang bakal ditanyakan pada Jalil.

Eleh, nak tanya soalan yang sama dengan yang Suffian tanyalah tu. Kut-kut
 ' pucuk pisang' boleh segar semula. ( Bro, ...... bukan setakat pucuk pisang
layu kembali hidup, aku gerenti yang perempuan bila ambil Cellmaxx ni umpama
boleh lupakan ubat-ubat ketat dan sendat untuk selamanya ). Tak percaya ? Hehehe...

Tengok DI SINI untuk sebahagian dari testimoninya dan info lainnya. Masih
ada yang tak sempat aku tak sempat up load  lagi. Kalau baik hati boleh tolong like.
Kalau ada watsup  aku boleh share testimoni-testimoni yang aku terima di watsup tentang
AFA Cellmaxx ni.

Dan malam ni sebelum artikel ini habis aku tulis, Mail dah hantar mesej kat
watsup.........katanya Onn tak mau guna lif petang tadi. Dia sengaja panjat
tangga untuk sampai ke tingkat 9 rumahnya bagi memastikan dia benar-benar
 sihat hari ni. Dan nyatanya dia dapat sampai  ke tingkat 9 tanpa mengah atau
berhenti-henti bila memanjat.
                                       
Pengidap cancer  tahap 4, mengalami strok
dan koma

Nota : Jika ubat-ubat doktor atau pain killer adalah untuk menahan sakit.
Supplement pula untuk  mengawal supaya kita tidak sakit. Tapi AFA Cellmaxx
bukan merawat atau merepair wayar-wayar putus,ibarat tubuh kita adalah enjin kereta
 yang rosak, pengambilan AFA bukannya berfungsi sebagai penahan atau mengawal,
sebaliknya  ibarat enjin yang rosak itu diangkat,dibuang dan digantikan dengan enjin
yang baru. Kereta yang pakai enjin baru bagaimana rasanya ???
 Sendiri jawab.





No comments:

Post a Comment