Mari Letak Link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ayat paling popular dalam MLM

Nak tau apa ayat popular dalam Multi Level Marketing ?

1.   SAYA TAK PANDAI CARI ORANG 

Saya ni sebenarnya ok, ok aja kalau you boleh cari bunian atau pun alien. Yang penting
dia berminat, beli barang and buy this marketing plan. You biasakan nampak orang
berniaga nasi ayam ? Ahaa, orang yang buka kedai nasi ayam tu tak panggil ayam
datang makan, sebaliknya dia perlukan orang/pelanggan yang datang makan ke kedainya.


                                       

2.   AWAK CARIKAN ORANG UNTUK SAYA

Boleh. Bonus yang awak dapat kita bagi dua juga. Sign surat pembahagian dan
pembayaran bonus siap-siap dan serah pada company sekarang. Awak bagi lead
lengkap dan saya yang pergi jumpa. Saya closekan untuk awak. Jadi awak tetap
untung dan saya pun tak rugi.


3.   BERAPA LAMA SYARIKAT INI BOLEH BERTAHAN ?

Rasanya......., berapa lama awak rasa yang awak boleh hidup ???



No comments:

Post a Comment